Zleć pozycjonowanie stron Kraków
Znamy 3 główne sposoby pozycjonowania:
– pozycjonowanie lokalne,
– pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon,
– pozycjonowanie okresowe.
Pozycjonowanie Lokalne
W takim pozycjonowaniu kluczowe jest połączenie słowa kluczowego z nazwą wybranej lokalizacji.
W pozycjonowaniu lokalnym można uwzględnić z reguły:
– kraj (np. “producent obuwia Polska”)
– miasto (“salon kosmetyczny Kraków”)
– dzielnicę (“sklep rowerowy Śródmieście”)
Pozycjonowanie lokalne doskonale sprawdzi się w stosunku do firm lokalnych, które kierują swoje usługi tylko do klientów przebywających w tym samym regionie. Taka strategia pozycjonowania jest wykorzystywana też wtedy, gdy firma nie ma finansów na promocję i nie jest w stanie konkurować na słowa kluczowe niezawierające dopasowania miejscowego, np. zamiast “sklep obuwniczy”, to “sklep obuwniczy Kraków”.
Pozycjonowanie Long Tail, czyli na tzw. długi ogon
Kolejny rodzaj pozycjonowania to słuszne i przetestowane rozwiązanie dla właścicieli firm posiadających niski budżet na reklamę. Dzięki odpowiedniemu dobraniu fraz, nie tylko będzie można wejść w niszę powiązaną z wybraną branżą, ale też koszty reklamy w Google Ads istotnie się obniżą. Pozycjonowanie Long Tail oznacza również znacznie niższą konkurencję. Istotne jest też to, iż coraz powszechniejszy jest trend wprowadzania rozbudowanych zapytań w wyszukiwarkę Google.
Przykłady pozycjonowania Long Tail:
– golarka Philips S1310/04 czarna,
– telefon LG K40 niebieski,
– obuwie sportowe Nike Revolution czarne sklep online.
Pozycjonowanie na długi ogon jest ogromnie istotne szczególnie dla sklepów internetowych. Z wykorzystaniem tego rodzaju fraz, sklepy mające w swojej ofercie bardzo szeroki asortyment produktów mogą efektywniej zdobywać wysokie pozycje w Google.
Pozycjonowanie okresowe
Pozycjonowanie okresowe pełni wyjątkową rolę przed jednorazowymi lub cyklicznymi wydarzeniami, takimi jak Dzień Dziecka, Tłusty Czwartek lub finały Pucharu Europy w piłce nożnej. Ten typ pozycjonowania będzie bardzo skuteczny, jeśli popularna w konkretnym okresie fraza zostanie odnaleziona i użyta odpowiednio wcześnie. Zazwyczaj pozycjonowanie okresowe wykorzystywane jest w branży turystycznej i gastronomicznej. Przeważnie należy zacząć je na 8-10 tygodni przed interesującym nas wydarzeniem, by wyszukiwarka Google zdążyła zaindeksować nową czy też uaktualnioną treść witryny.
Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków
Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail:
[email protected]