Szukasz dobrej oferty sprzętu eventowego w Krakowie? Nie czekaj! Wystarczy kliknąć na ten link.

Rozmaite imprezy, zarówno te na świeżym powietrzu, jak i na zamkniętych przestrzeniach, odbywają się praktycznie każdego dnia. Ich planowanie nie jest już obecnie domeną sporych miast czy spółek. Nierzadko jednak, kiedy mniejsze podmioty postanowią o przygotowaniu takiego wydarzenia wychodzi na jaw, że nie posiadają odpowiedniego sprzętu, a jego zakup na jednokrotne wykorzystanie jest zwyczajnie zbyt kosztowny. W takim przypadku warto skorzystać z oferty wynajmu sprzętu na imprezy.

Głośniki, barierki, meble eventowe – co można wypożyczyć?

Zależnie od typu eventu ich realizatorom będą przydatne różne elementy, wobec tego wypożyczalnie sprzętu eventowego muszą być zaopatrzone na wszelką ewentualność. Co zatem można dzierżawić? Przykładowo:
namioty eventowe – potrzebne podczas wydarzeń w plenerze. Można w nich zorganizować zaplecze techniczne, stoisko promocyjne lub rozstawić bary z cateringiem;
meble eventowe – a więc krzesła, fotele oraz wzięte w ostatnim czasie leżaki, z których wygodnie będzie gościom np. słuchać koncertu, jak również stoły biesiadne świetnie sprawdzające się na imprezach, podczas których działają strefy gastronomiczne;
sceny – za sprawą podwyższenia wszystko co się na nim dzieje będzie widoczne także dla uczestników znajdujących się w punktach daleko od sceny;
nagłośnienie i sprzęt multimedialny – bez nich nie mogłoby się odbyć żadne wydarzenie z udziałem muzyki ani toczące się na dużej przestrzeni. Odpowiedni sprzęt nagłaśniający to gwarancja, że każdy z uczestników usłyszy to, co mówią na scenie;
oświetlenie – istotne przede wszystkim w czasie wieczornych imprez na świeżym powietrzu. Oświetla estradę i zwiększa bezpieczeństwo uczestników, jak również może stać się elementem dekoracyjnym;
bramki, ogrodzenia oraz barierki – moduły zabezpieczające, niezbędne przede wszystkim na masowych koncertach na świeżym powietrzu. Umożliwiają kontrolę ruchu uczestników i wygradzają scenę oraz przestrzeń zarezerwowaną na infrastrukturę techniczną;
– pozostałe akcesoria, jak mównice, klimatyzatory czy rozdzielnie elektryczne.

Jeżeli sporadycznie organizujesz eventy i nie masz wiedzy, który sprzęt będzie do tego potrzebny, korzystaj z propozycji wynajmu u dostawców, którzy dzięki swojemu bogatemu doświadczeniu w tym obszarze będą w stanie udzielić wsparcia w kwestii organizacji danego wydarzenia. Przełoży się to z całą pewnością na optymalizację poniesionych w związku z nim wydatków.

Nasze dane teleadresowe:
event-factory s.c. Konrad Koper, Sebastian Godula
ul. Starego Wiarusa 22
31-263 Kraków