Skieruj się tu jeżeli potrzebujesz zlecić audyt SEO Kraków.

Audyt – podając za internetowym wydaniem Słownika Języka Polskiego PWN – oznacza kontrolę przedsiębiorstwa, firmy czy spółki pod kątem rozmaitych obszarów, m.in organizacyjnych i finansowych, jak również ocenę możliwości rozwoju. Czym, biorąc zacytowaną definicję pod uwagę, jest więc audyt SEO? Jest to głęboka analiza strony internetowej, sprawdzająca przeróżne jej elementy, jak szybkość wczytywania się strony, kod strony, hierarchię nagłówków, meta opisy i tytuły i wiele bardziej i mniej istotnych aspektów. Prócz samego zestawienia błędów i nieprawidłowości, w szczegółowym audycie SEO powinny znaleźć się także wskazówki odnośnie rozwiązania wykrytych problemów.

Audyt SEO analizuje witrynę www pod względem użyteczności, zawartości strony, zgodności ze normami W3C, jak również prawidłowości kodu. Co więcej sprawdzane jest też, czy witryna jest przyjazna dla wyszukiwarek. Krótko mówiąc, audyt SEO zleca się agencji, żeby znalazła ona wszystkie błędy na stronie oraz – co istotne – zaleciła rozwiązania, które pomogą je naprawić.

Bezpłatny audyt SEO nie odnajdzie wszystkich nieprawidłowości na stronie

Online można znaleźć mnóstwo narzędzi oraz stron, za pomocą których można błyskawicznie i za darmo przeprowadzić audyt SEO strony www. Pozytywy tej opcji? Szybkość i cena. Wady? Całe mnóstwo. Bezpłatne narzędzia czy też wersje testowe z ograniczaną funkcjonalnością, nie są nieomylne. Jeśli już przyuważą pewne uchybienia na stronie, to na ogół nie wszystkie. Dużo pomyłek (m.in. w kodzie) dostrzec można jedynie w czasie analizy wykonanej przez człowieka, a nie algorytm.

Na płatny audyt SEO wykonywany przez agencję czeka się w większości wypadków od tygodnia do ok 30 dni. Czas na przekazanie dokumentu powinien zostać określony w umowie zawartej z agencją, która podjęła się jego zrealizowania. Taki audyt umożliwia wykrycie wszystkich najważniejszych problemów występujących w witrynie. Jeżeli strona została postawiona na bezpłatnym szablonie albo na platformie pokroju Magento czy Shoper, to problemów do naprawienia może być dużo. Kiedy witryna powoli się ładuje, a na istotne dla klienta słowa kluczowe wyświetla się daleko poza pierwszą pięćdziesiątką wyników wyszukiwania, to również są to sygnały, iż zlecenie zewnętrznej firmie SEO audytu jest świetnym pomysłem.

Audyt SEO – co pokaże, gdy będzie wykonany uważnie

Sumiennie wykonany audyt SEO może obnażyć szereg błędów strony, między innymi:

  • brak lub źle wykonana integracja z narzędziami Google (przykładowo Google Search Console),
  • przyczyny słabej widoczności strony na frazy kluczowe,
  • rzeczywista liczba zaindeksowanych podstron,
  • problemy z dostępnością witryny dla robotów,
  • jakość kodu witryny,
  • poprawność w hierarchii nagłówków,
  • słaba jakość treści na stronie,
  • nieprzetłumaczone wersje językowe strony,
  • brak tytułów i opisów meta,
  • błędy strony w wersji na komórki, takie jak nieprawidłowe wyświetlanie się różnych elementów,
  • brak bądź niekompletna wizytówka Google Moja Firma,
  • niska prędkość wczytywania się strony w wersji mobilnej i desktopowej

.

Nasze dane teleadresowe:
SEO4.net Pozycjonowanie i Optymalizacja
ul. Grzegórzecka 78/8
31-559 Kraków

Tel.: 12 384 83 00
Mob.: + 48 600 21 20 61
E-mail: [email protected]