Łatwa w obsłudze i czytelna strona internetowa to najlepsza wizytówka każdego przedsiębiorstwa. Interesuje Cię wykupienie domeny i nie wiesz jak to zrobić? Sprawdź, czym warto się kierować przy zakupie domeny, a także jak można sprawdzić dostępność domen?

Rejestracja domeny internetowej krok po kroku

Domeny internetowe oferowane na JCHost.pl pomogą przykuć uwagę internautów i podniosą rozpoznawalność strony w sieci! Nasz rejestrator domen oferuje nie tylko intuicyjną administrację, ale również fachową pomoc techniczną. Wykupienie domeny należy rozpocząć od znalezienia nazwy głównej strony, wiążący się z zakresem jej działalności. Ważny jest właściwy dobór słów kluczowych, a sama nazwa powinna być też łatwa do zapamiętania i być możliwie krótka. Kluczowe jest także wybranie tzw. rozszerzenia, czyli końcówki domeny. Dostępne są różnorakie możliwości, m.in.: „.pl” – dla stron o zasięgu lokalnym, „.com” – dla marek globalnych, „.org” – dla organizacji, stowarzyszeń i fundacji czy „.biz” – dla stron związanych z szeroko rozumianym biznesem. Kolejnym krokiem niezbędne jest sprawdzenie dostępności domeny – w tym celu należy użyć wyszukiwarki domen.

Ostatni etap wykupienia domeny – rejestracja adresu

Gdy potwierdzimy już dostępność domeny, można przystąpić do czynności rejestracyjnych – uzupełnienia aktualnych danych firmy i opłacenia abonamentu. Usługi oferowane przez JCHost.pl zapewniają szybką rejestrację domeny, a także jej odnowienie po upływie okresu abonamentowego. Wspomnieć należy fachową obsługę i kompleksowe wsparcie podczas konfiguracji domeny, które powodują, że rejestrator ten często wybierają osoby zainteresowane wykupieniem domeny.